2013. január 17. 09:59 - Suricata

Tőle, Nekem, még karácsonykor...

Karácsony előtt mutatta nekem, azzal a felkiáltással, hogy "ezt a számot meg szeretném mutatni Neked"...

Nem akarom mondani, de annyira jól esett, hogy azóta is nagyon jó érzés hallgatni. És érzem magamon az illatát. Ahhj. Hiányzik, pedig 4 órával ezelőtt még meztelenül feküdtünk egymás mellett....

Tegnap, amikor meghallottam ezt a zenét, majdnem elbőgtem magam :)

"köszönöm, hogy itt vagy én Velem..."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlelion.blog.hu/api/trackback/id/tr705023147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása