2017. december 12. 21:06 - Suricata

12th of Dec.

Kívánlak Édes. Minden egyes nap kívánlak, minden egyes kibaszott este amikor befekszem melléd az ágyba. 
És közben elbuktam úgy érzem. Elbuktam, mert képtelen vagyok arra, amit megígértem saját magamnak amikor megismertelek, amikor összejöttünk. Hogy szemtől szembe beszélni fogok amikor kell. De nem megy. Nem messenger téma de képtelen vagyok rá máshogy, ne haragudj...
Szeretlek, és tudom hogy te is szeretsz. Érzem, látom, efelől nincs kétségem... Szeretem a lelked, szeretem a tested. Szeretem azt ahogy rám nézel, ahogy bánsz velem. Veled akarok lenni és nem két hétre vagy két hónapra. Hanem örökre. 
De nem bírom elviselni azt a valóságot hogy minden este úgy fekszünk egymás mellett mintha semmi szexuális vonzalom nem lenne köztünk. Tudni szeretném, na jó igazából úgy kurvára pofámba vágósan őszintén tudni AKAROM hogy mi az ami a te fejedben van... hogy mi az a valós, de tényleg valós indok ami leblokkol annyira hogy képes legyél ezt kizárni az életünkből....a teljes kétségbeesés határán vagyok... nem tudom mit kellene tennünk de én vissza akarom hozni ezt közénk! Annyira felemelő volt érezni amikor annyira kívántál, amikor érezhettem hogy ízig vérig Nő lehetek, mert tetszem és kívánsz és AKARSZ. 
Amikor szeretkezünk érzem hogy kívánsz és neked is jó érzés velem lenni, szeretkezni. De az odáig vezető úton blokkol valami. Nem tudom mi az és szeretném ha elmondanád, mert változtatni akarok rajta....ha te is...de ehhez csak én kevés vagyok, együtt ketten vagyunk csak elegek. 
És állok elébe ha most megint ezen összekapunk....de emellett nem tudok és nem is akarok elmenni...te egy olyan Férfi vagy aki mellett sokáig szeretnék még reggelente felkelni és nem akarom hogy egy ilyen rohadt fontos és nekem alappillérnek számító dolog - ami amúgy működött köztünk!! - ne működjön rendesen. 
Tessék, az én lelkem tényleg meztelen már előtted. Ezt nagyon szeretném megoldani Veled. De kellesz hozzá. Szégyellem magam hogy nem vagyok képes éled állni és nem tudok személyesen beszélni róla, de igyekszem rajta változtatni...kurva nehéz. Évek hosszú munkája volt hogy eljutottam ide hogy nem beszélek ilyen dolgokról. De te vagy az egyedül, akivel ezt meg tudom beszélni és akivel meg akarom ezt beszélni. És akiért (és értünk) érdemes küzdenem ez ellen a mocsok hülye szokásom ellen. 
Tudom hogy te is akarod.
Most elmondok még valamit. Nem csak azt ígértem meg magamnak hogy beszélni fogok arról ha valami zavar hanem azt is hogy őszinte leszek veled mindig és hogy rád sokkal jobban fogok vigyázni mint eddig bárkire. És ezt viszont kurvára be is fogom tartani. Itt vagyok most előtted meztelen lélekkel és a legőszintébb vagyok: akarlak, kellesz, szeretlek, kívánlak, akarom hogy megoldjuk...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlelion.blog.hu/api/trackback/id/tr7713640666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása