2012. szeptember 24. 13:59 - Suricata

Szövetség - második felvonás

Sokat gondolkoztam, hogy hová tegyem ezt az újonnan kötött szövetséget, ami talán kezdi kinőni a határait. Egyelőre mindenképpen próbaidős a dolog, rengeteg tényező van, ami befolyásolhatja...és mivel tudjuk, hogy egy pillangó szárnycsapása Japánban mire képes....

Nem szeretném semmibe sem beleélni magam, próbálom élvezni ezt az új szitut, és kihasználni az ebből fakadó pozitívumokat. Eddig megy. Talán néha többet képzelek, mint ami, olykor viszont kevesebbet, mint ami tényleg. Nagyon jó szöveget olvastam, ezzel kapcsolatban. Többek közt azért tetszik, mert nekem címezték...

"Mindenki úgy lát ahogy kinézel, de csak kevesen tudják, valójában ki vagy."

 

Tényleg nem tudom eldönteni, hogy mit higgyek, őszintén nem szeretnék az arcomon csattanni, főleg mivel baromira élveztem a szabad életet...amit most úgy néz ki feladok. Remélem megéri.

"A nevemet tudhatod, de az életemet nem ismerheted! Hallhattál arról, hogy miket tettem, de fogalmad sincs róla, hogy vajon abból mennyi igaz, és mennyi hamis! Arról meg főleg fogalmad sem lehet, hogy az igazak közül mit,miért csináltam! A múlton rágódni nem fogok! Változtatni nem tudok! Tettem, amit tettem, nem bánom! Voltak, vannak és lesznek hibáim, melyekből tanulok! Hibáinkat nem tudjuk meg nem történtté tenni - De beismerhetjük őket, és bocsánatot kérhetünk miattuk ... !
Az, hogy ki mit mond a hátam mögött, nem érdekel! Gyűlölöm a hazugokat és megvetem a gyávákat! Vannak irigyek, ellenségek, szerelmek, barátok, de életem csak egy van, és azt úgy élem, ahogy jó nekem!"

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlelion.blog.hu/api/trackback/id/tr974947677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása