2013. február 28. 09:39 - Suricata

Jó vagyok..

Úgy döntöttem, nem leszek rossz, ameddig ez a pozitív hullám tart. Így is túl sok időt vett el tőlem az agyalás, nem engedhetem meg magamnak, hogy még többet elvegyen. Inkább próbálok pozitív maradni, és becsukott szemmel élni...inkább tudomást sem veszek dolgokról. Nem mondom, hogy ez a helyes út, mert tudom, hogy nem az. De a könnyebb. És most nincs energiám és időm, hogy megmutassam, hogy milyen erős vagyok. Mert nem vagyok az. Nagyon nem. Ki kell használnom azt a pici energiát is, amim van, különben sem előre, sem hátra. 

Amúgy nagyon cukker volt, a Kékfülű Szülinaposom, nem értem miért nem tud mindig ilyen lenni...vagyis értem...hah.

Régebben említettem egy dolgot, hogy nem vagyok megelégedve magammal egy bizonyos dolog szempontjából. Nos, a Lelkem olyannyira nem bírt magával, hogy addig addig csipkelődött, meg mondta az apró (nem sértő és nem bántó) megjegyzéseket, hogy a végén már úgy voltam vele, hogy miért ne? Tudtam végig legbelül, hogy csak először lesz nehéz...mondjuk hozzá kell tennem, eléggé féltem tőle, hogy milyen lesz neki, azért volt már dolga pár emberrel...azt hazudta, nem hazudta, hogy jó volt, meg a mellékelt ábra is ezt mutatta :) Asszem megtört a jég....fog még ez a fiú nagyokat nézni :) 

hihihi hehehe - most a szitun is nevetek meg magamon is. Mert amúgy elég nagy lúzer vagyok. Szerintem.

Turn off and enjoy....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlelion.blog.hu/api/trackback/id/tr215109533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása