2015. augusztus 28. 11:42 - Suricata

Old tale..

Emlékszem egy régi történetre. Este volt, lefekvéshez készülődtünk túl voltunk a fürdésen és a vacsorán. Bement a fürdőszobába és elkezdte mosni a fogát. Utána mentem, beálltam az ajtóba és csak néztem....VOLNA. Természetesen mint akkoriban minden, ez sem a szokásos perfomance alapján történt. Mi lett volna a szokásos? Nekem, ismétlem nekem jól esik odabújni a másikhoz, odamenni hozzá, hozzáérni minden indok nélkül, adni egy puszit hátsó szándék nélkül...nem tudok elmenni a Szerelmem mellett úgy, hogy ne érjek hozzá. Valami ilyesmi álmot kergettem aznap este is. Mégis mi történt? Ugyan, ezt álmomban sem gondoltam volna de ki lettem tessékelve a fürdőszoba ajtóból, magára zárta az ajtót miközben odalökte hogy nem láthatom ahogy fogat most mert az nem olyan ám mint a filmekben. Még meglepődni sem volt időm, hogy mi a fenéről beszél, már a csukott ajtóval néztem szembe. Attól az estétől kezdve ez volt a megszokott. Gyakran a fürdőszobába sem mehettem be, ha fürdött. Szégyellős lenne? Kizárt. Nem volt az. Viszont voltak kis zegzugok az életében amikből kizárt. Nem feltétlenül kell ilyen fizikai kizárásra gondolni, lelkileg zárt ki sokszor. Nagyon sokszor, túl sokszor. 

Annyit küzdöttem. És igen sokszor gondolkozom még rajta, mert eszembe jutnak pillanatok az idők folyamán. Honnan tudod, hogy egy emberre érdemes-e időt szánni, fáradtságot a kapcsolatra, bizalmat adni neki? Innen. Az ilyenekből. Ez apróságnak tűnhet, és akkor is ezt gondoltam. 

De később összeállt a kép és a mozaikok teljesen egymáshoz illenek. Azonban egy dologban teljesen biztos vagyok. Jó döntés volt ennek véget vetni, azt sajnálom hogy nem hamarabb tettem. Honnan vagyok ennyire tökre nagyon okos? Onnan, hogy megtapasztaltam a másik oldalt. Amikor melletted sem mennek el szó nélkül, érintés nélkül, spontán puszik nélkül, amikor a te kívánságaidat, gondolataidat lesi valaki. Na, ez a harmónia. Nem az, hogy lemarad a közös vacsiról mert még nyitva a kocsma. 

Miért írtam ezt most le?

Mert elmondhatatlanul jó dolgom van egy fantasztikus ember mellett....Vele tényleg minden perc ajándék :)

#imfreakin'lucky

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlelion.blog.hu/api/trackback/id/tr697740402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása