2018. március 23. 00:02 - Suricata

On the way to the last phase.....

Első fázis.
A döntés. 
Leválás megkezdése, a függés csökkentése.
___
Második fázis.
A döntés véghez vitele.
Erős vagyok, bár néha elgyengülök. De neki nem mutatom. Minden nap jelentkezik. Többször. 
___
Harmadik fázis.
Felfogom hogy vége.
Ő is békén hagy. Már csak néha jelentkezik. El merek gyengülni, el is gyengülök.
___
Negyedik fázis.
Belehalok.
Hiányzik, üres vagyok belül. Értelmetlen minden. Szar egyedül. Meg akarom vigasztalni őt is és magamat is.
___
Ötödik fázis.
Düh.
Dühös vagyok rá. És magamra. Rá azért mert meg adta mindazt amire szükségem van egy férfiban. Majd ezt elvette tőlem. Magamra pedig azért mert nem vettem észre hogy olyan valamibe szerettem bele, ami sosem létezett. Maximum a fejemben. Ő nem az volt aminek hittem, ő nem az akinek mutatta magát. Mutatott valamit, amibe én beláttam valamit. Aztán akkorát estem az arcomra hogy "öröm" volt nézni.
____
Hatodik fázis.
Elengedés.
Elindult egymás felé a racionális döntésem súlya és a szívem útja. Már nem hibáztatom magam annyit. Már nem vagyok rád annyira dühös. Sajnállak nagyon. De magamat jobban sajnáltam volna ha ezt a döntést nem hozom meg. Ahogy telik az idő, egyre jobban azt érzem hogy életem legjobb döntése volt, főleg azután hogy életem egyik legrosszabb döntése volt, hogy akkor ott nem hagytalak el amikor először felmerült bennem. De ennek már vége. Helyrehoztam a hibát. És nem veszett kárba, mert tanultam belőle. Az egyensúly mindig helyreáll.
____
Hetedik fázis.
folyt köv. a következő fázisban.
Lista kiegészítése folyamatban......
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlelion.blog.hu/api/trackback/id/tr4813768774

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása