2012. október 03. 16:01 - Suricata

Szex után..

Még gondolkozom, hogy elrontsam-e a kialakult képet magamról azzal, hogy kiposztolom ezt facebook-ra...egyelőre jön ide: /igazából eszméletlen jó szerintem :DD /

Szex utáni első mondatok:

Kos: - Ok, jöhet a következő!
Bika: - Éhes vagyok, lökd ide a pizzát!
Ikrek: - Láttad valahol a távirányítót?!
Rák: - Mit is mondtál, mikor házasodunk?
Oroszlán: - Mondd, hogy nem volt jó!
Szűz: - Na, moshatom ki a lepedőt!
Mérleg: - Nekem jó volt, mert láttam, hogy neked is.
Skorpió: - Lehet, hogy először el kellene oldozzalak…
Nyilas: - Ne hívj, majd kereslek én!
Bak: - Nincs véletlenül egy névjegyed?!
Vízöntő: - Most akkor gyere csináljuk ruha nélkül!
Halak: - Mit is mondtál, hogy is hívnak??

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlelion.blog.hu/api/trackback/id/tr605007618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása