2013. január 25. 00:08 - Suricata

Boldogságosság..

Ez nem teljesen tiszta nekem, hogy miért, de Kicsi C nem dolgozott a héten. Nos, beleszámítva a hétvégét, ezen a héten körülbelül annyit voltunk/leszünk együtt, mint az elmúlt három hétben összesen..

Kedden délelőtt fél11től-3-ig, majd este fél9től másnap délután fél5ig voltunk együtt, meg hétfőn egy órát kb, meg ma egy felet...holnap reggel 9től vasárnap estig együtt leszünk...mondtam is neki ezt, erre azt kérdezte, hogy ez baj? Mondom, nekem ugyan nem.. :)

Szóval hatalmas a boldogság, ma végre magamra is volt időm, nem csináltam egész nap semmit, a legnagyobb problémám az volt, hogy belenyúltam a frissen festett körmömbe...most meg a legnagyobb problémám, hogy nem találok alvós pólót, amit elvihetnék...

Óóó. Szegény Én. Mindjárt megsajnálom magam...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlelion.blog.hu/api/trackback/id/tr15042313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása