2013. február 05. 12:02 - Suricata

Uff-uff puff-puff

Hihetetlen, hogy egyes párok milyen módon mutatják ki egymás felé a szeretetüket. Komolyan elgondolkoztam, hogy én vagyok rosszul összerakva, vagy bennük van a hiba, én már nem is tudom. De amikor már két ember képes azon összeveszni, hogy az egyik nem ül a másik mellé, mert amikor melléült, akkor az egyik le sem szarta a másikat, ezért a másik inkább nem ült mellé, amiért az egyik jól megsértődött...érti ezt valaki?

Utána, meg egész éjjel szappanoperát rendeztek, majd olyanokat vágtak egymás fejéhez, hogy bezzeg az exemmel kétszer ennyire voltam bunkó, úgyhogy örülnöd kéne... tehát komolyan ez már a vicc kategória...

Igazából alapból nem értem, hogy a fasságokon hogy lehet összeveszni, jó, nekem is vannak hülyeségeim, de nem ilyen szintűek. Néha azért örülök, hogy ebből a szintből 17 évesen kinőttem. Lehet valaki ebből sosem nő ki.

OFF: Éppen azon gondolkoztam, C-vel kapcsolatban, hogy oké, hogy neki is vannak olyan dolgai, amit egész életén át magában hordoz, és ennek kapcsán teljesen furcsa kivetülései vannak az élet néhány (ÖSSZES) területén, DE! engem is értek olyan behatások, aminek kapcsán vannak elferdült világnézeteim. Kezdve, a már sokat említett exes dologgal, és folytatva sok mással. B-vel sokat beszélgettem erről, és tudom, hogy nem ez a normális, de nem tudok egyszerre minden szart levetkőzni és csak legyinteni rá.

Egyszerűen nem. És vannak olyanok, amiket nem is akarok levetkőzni, mert az tényleg képmutatás lenne, hogy persze, csináljad csak, nem érdekel, aztán belül meg szétszakadok az idegtől.

Nem.

Vannak amiken át tudok lépni, mert át akarok, mert szar a természetem, és ezen változtathatok, de vannak, amik nem ebből fakadnak, hanem a csalódottságból, és ezeken nem is akarok továbblépni. Megégeted magad, és újra a tűzben nyúlkálsz? Mert más azt mondja, hogy ő is abban nyúlkál, és hiába tudod h megégetheted magad újra, de belenyúlsz? Mert én nem. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlelion.blog.hu/api/trackback/id/tr765063852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása