2013. április 19. 22:56 - Suricata

Nesze nekem, várva várt péntek este...

  • Én:

    Szerda ota akarok penteket. Egesz nap ugy vartam az estet mint vmi kis eretlen tini picsa kb csak erre tudtam gondolni h tuleljem a napot, mert este vele leszek VEGRE. Mult szombat ota nem tudtunk foglalkozni egymassal... Erre ofelsege faradt!! Eszem megall

  • Nap:

    Jaj:/

  • Én:
     

    Es nem, most nem erdekelt h kb 25x mondta el h szeret 10perc alatt,en Vele akartam lenni :((

    2perc szukseges neki ahhoz h teljesen magamba zuhanjak :'((((

    Na mindegy. Tele engedtem a kadat es vizbe fojtom a banatom. Csak annyira elkenodtem..annyira vartam h egyutt legyunk :((

  • Nap:

    Elhiszem.. En is igy reagalnek..

    Bocsi. Ryland elaludt a vallamon.. Szal eleg nehezen irogatok

  • Én:

    Semmi gond. En kadban vagyok. Csak muszaj volt leirnom. Annyira szarul esik es meg en erzem magam hulyen h ennyire vartam az estet  annyira nem erzem a biztos pontot az eleteben, vagy nem is tudom h mondjam ezt..de vhol nem hibaztatom erte,mert kezdem erteni h ezeknek vmiert nem erzi a sulyat..talan ha szep lassan ravezetem.

  • Nap:

    Ez a jo kifejezes, h nem erzi a sulyat

  • Én:

    Istenem,annyira nehez turelmesnek lenni...neha tenyleg nem tudom van-e ertelme..Imperare sibi maximum imperium est...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlelion.blog.hu/api/trackback/id/tr855235776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása