2016. március 07. 16:02 - Suricata

Hova tovább?

Amit nem lát senki hogy megeszel az ugye nem is hizlal... Mostanában valahogy ezt a filozófiát követem sajnos, pedig hizlal az is. Annyit és olyan mértekben szerencsére nem eszem félre hogy hizlaljon cserébe nem is fogyaszt. Én vagyok az, aki el tudna dönteni fejben h akarja-e és hogy megcsinálja-e és hogyan csinálja. Csak én. Én döntésem, hogy megeszem-e, én döntésem, hogy edzek-e. Én döntöm el hogy félreeszem-e, én döntök a saját elmém, testem felett. Idő. Idő kell, hogy átgondoljam, idő kell, hogy megvalósíthassam. Szüksegem van egy kis én-időre, máshogy nem megy...


Lássuk mit valósítottam meg eddig, kegyetlenül, őszintén.
-átlag heti 1,5 edzés
-kenyér elhagyás
-joghurtok, vaj, állati tej elhagyása
-többi tejtermék elhagyása
-tészta durva kiritkítása (az elmúlt két hónapban három alkalommal ettem)
-finomliszt elhagyása
-krumpli elhagyása
-rizs durva kiritkítása
-főzés átlag heti 1,5-szer

Mit szeretnék még?
-felkelni reggel IDŐBEN!! Hogy legyen időm magamra reggel, reggeli, smink, pakolás (min.1 óra)!!!!
-heti stabil 2 edzés, akár a prérin
-heti stabil 2 főzés, hétvégén minden napra főzzek!
-nem belekajálni az estébe, így reggelente újra reggelizni!!!
-felkelés után pohár víz rendszeresen!!
-megállni hogy nem nekem való kajábol egyek
-További kajákat elhagyni, vagy inkább nem belezabálni!!

Ennyit szeretnék. Ja meg végre lediplomázni. Meg munkahelyet váltani. Meg megtartani a Legcsodásabb Csibémet :) <3
 
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlelion.blog.hu/api/trackback/id/tr358451928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása