2013. október 18. 21:45 - Suricata

Holy shit. Its fucking true..!

"Biztonság.
Érezzem és tudjam a másik érzelmeit irántam. Nem elég mondani dolgokat, a tetteinek összhangban kell lennie az állításaival. Ne kelljen azon agyalnom, hogy mi jár a másik fejében. A virágnyelv erre alkalmatlan, mert az csak utalgatás dolgokra, amit ha én továbbgondolok, akkor tévútra vihet... Szóval szükséges a szókimondás. Tisztában kell lennem a másik fél gondolataival, érzéseivel, vágyaival. Ha valami bántja, akkor ossza meg velem, és ne másokkal próbálja orvosolni (megbeszélni) kettőnk problémáját, hanem velem, hiszen csakis én tudok változtatni, én tudom azokat megoldani.
Éreznem kell, hogy közös nevezőn vagyunk, közösek a vágyak, és az elképzelések.
Éreznem kell, hogy mindent megoszt velem. Nincsenek titkok, elhallgatások, sem pedig kegyes hazugságok. Jót és rosszat egyaránt elmondhat a partner, utóbbit még akkor is, ha az fájó, mert csak így lehet tanulni a korábban elkövetett hibákból.
Éreznem kell, hogy bármikor számíthatok a másikra, mellettem áll, és támogat.
Persze mindez kölcsönösen az igazi.

Nem hiszem, hogy a biztonság unalmasságot jelentene... mint ahogy azt olyan sokan hiszik.
Attól, hogy valami biztos, még lehet izgalmas, és változatos.
Viszont abban is biztos vagyok, hogy ez a három dolog nagyon kevés kapcsolatban van jelen egyszerre.

Előkelő Idegen - 2013. április 12."

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlelion.blog.hu/api/trackback/id/tr975585167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása