2014. november 19. 22:45 - Suricata

Could be?

Kérdezhetek, de számon nem kérhetek...kételkedhetek, de féltékeny nem lehetek, reménykedhetek, de biztos nem lehetek, próbálkozhatok, de meg nem fejthetlek...

Mit mondjak neked? Hogy viselkedjek? Én nem tudok máshogy, csak nyílt kártyákkal játszani. Sokszor megégettem már magam és nem tudom még hányszor fogom. Én ilyen vagyok, én ez vagyok. Ha tetszik tetszik, ha nem, nem. Ha így kellek, jó, ha nem, az is jó. Most szívesen ideírnám, hogy majd lesz másik vagy majd lesz valahogy....de nem.

Egyszerűen érzek valamit. Nem vagyok szerelmes, nem vagyok beleesve. Tetszik, igen, nagyon is. Sőt. Az érzésem tudod mi? Hogy talán Vele felszállhatnék arra a vonatra, amire két jegyem van és a sírig visz.....és ez az, ami aggaszt.

He could be....

 

                                                                .....the one.....

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlelion.blog.hu/api/trackback/id/tr916917263

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása