2014. november 20. 13:42 - Suricata

OMFG. What??

Na jó, asszem ma volt az a pillanat, hogy totál lefagytam. Meglepődtem. Meglepődtem egyszer, kétszer, sokszor. Kereken egy óra alatt....mit akar ez tőlem? Még az is lehet, hogy azt amit én tőle....? :)

Az első ilyen kapásból az volt, amikor Paddyn gond nélkül belement az alig egy hónappal későbbi koncert invitálásba......What?

A második, amikor egyszer csak benyögi, hogy menjek vele szilveszterkor. What??

Oké. Ez kedves. A harmadik, amikor közli, hogy igazából már a céges vacsira is vinne, és csak rajtam áll, hogy megyek-e....WHAT???

Add el a házat mami.....ez kurwa erősen OMFG.

Most kérdezem én magamtól...mi a jó büdös francért kérdőjelezek meg bármit? Igen, így. Jó büdös francért......

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlelion.blog.hu/api/trackback/id/tr216918505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása