2012. október 13. 13:02 - Suricata

Ejj-ejj

Nagyon nem bírok magammal, jó kedvem van. Akksi utántöltve :) Hiányzott már a kis szuszogósom.... tegnap persze minden úgy volt, ahogy már előre gondoltam, hogy lesz. A hiszti, ami napokig gyűlt bennem, valahogy jól elillant, ahogy szorosan átölelt és azt mondta, hogy ez már nagyon hiányzott..... Tisztában voltam vele, hogy a padlóról kell majd felmosni és úgysem tudom neki leosztani, amit akartam, de nem is bánom! Sőt örülök neki, hogy nem tudtam (nem is akartam) megmondani a magamét, hanem szépen, kedvesen, hogy vegye a lapot, de ne bántásként...

Azért nem gondolom, hogy mindent megbeszéltünk, de a lényeg egy részét igen. Hamar elveszi az eszem a kis huncut :) Éééés boldogan mondhatom, hogy kezd alvás közben is kompatibilissé válni a Kedves....eddig ugyanis ez valahogy sosem sikerült.. .:D holnapra családi program van tervezve, náluk!! Átyáég, már megint csak kapkodom a fejem, hogy mi van körülöttem...

Kicsit azért félek, de őszintén örülök is.. :) Annyi minden kavarog a fejemben, hogy leírni sem tudom. Igazából totál szét vagyok esve, mert egy értelmes mondatot is koncentrálva kell leírnom, annyira nem itt járok....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlelion.blog.hu/api/trackback/id/tr755007678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása