2012. november 12. 16:13 - Suricata

Szerelmi leckék..

Nos, mivel rájöttem, hogy napi többszöri bőgés sem segít rajtam, ezért inkább filmet néztem..

http://netmozi.com/index.php?/topic/120895-szerelmi-leckek-idsebbeknek-es-haladoknak-play-the-game-2009/

Nagyon jó kis film, okosakat lehet belőle "tanulni". Már amennyire egy filmből lehet okosakat :) Viszont ez alapján rájöttem, hogy talán már az elején elbasztam az egészet, pedig próbáltam úgy, hogy ne legyen ez. Most beszéltem vele, várok. De meddig és mire? Most azt tervezem, hogy megkérdezem, hogy mi változott meg benne, mert nem akarok sem sokadik lenni, sem a lista végén nem akarok állni. Viszont félek, hogy ezzel meg azt érem el, hogy azt érzi, szorul a hurok...nekem ne azért jöjjön, vagy hívjon, mert "kötelező". Nem kötelező semmi sem. Még velem lenni sem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlelion.blog.hu/api/trackback/id/tr954947874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása