2012. november 30. 00:25 - Suricata

Csak gratulálni tudok magamnak..

Ma vettem észre, hogy a hétfőn elküldeni szándékozott

"neharagudjbunkóvoltamtegnapdeszarulesikhogyfigyelmenkívülhagyodavéleményem"

sms, csak a kimenő mappában van, nem az ELKÜLDÖTTben. Ergo! Nem küldte el a telefonom. Fogalmam sincs milyen megfontolásból, de visszatartotta. Nos, ezt azonnal "isteni" jelként értelmeztem, vagyis hogy ezt nem kellett megkapnia, ennek így kellett lennie. Úristen, nem én irányítom az életem! Ilyenkor mindig elgondolkozom, hogy milyen pici porszem vagyok :)

Most már értem, hogy aznap este miért nem hozta fel a témát... :D Ja, és persze, hogy miért nem válaszolt az sms-re...az lett volna szép, ha válaszol :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlelion.blog.hu/api/trackback/id/tr94948150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása