2012. december 30. 16:14 - Suricata

Szeretés

Napról napra kinyílik Nekem és kimondhatom: a 3 hónapos próbaidő lécet magasan megugrotta a Kicsi Szívem :) Olyan dolgokat fedezek fel Benne, amikről még csak álmodtam eddig. Olyan dolgokat tesz és mond, amik magasan elhatárolják Őt az eddigi összes többitől. Érdekes, hogy akkor jössz rá, hogy lehet más, amikor már benne vagy. Sőt, akkor jössz rá, hogy mennyire más az a más, amikor már a saját bőrödön érzed. El mondani nem tudom, mennyire szerencsésnek érzem magam, amiért a választása éppen Rám "esett". Boldog vagyok, hogy mellettem van, boldog vagyok, hogy tudom, hogy az élete része lettem. Ahogy rám néz, ahogy ölel, ahogy bánik velem...

Ő és az összes többi, ég és föld...

DSCF2378.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlelion.blog.hu/api/trackback/id/tr904987933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása