2013. június 27. 10:47 - Suricata

Today is the day....I have to let things go...

Napi horoszkóp:

Oroszlán

Egyszerre kavarog Önben a múlt és a jövő. Nehezen tud elszakadni mindattól, ami elmúlt, nem tudja elfogadni, hogy vége, lezárult. A jövőtől fél, elindulni képtelen. Meg kell tennie az első lépést ahhoz, hogy végre továbbléphessen. Vonja le a tanulságokat és engedje el mindazt, aminek, akinek távoznia kell az életéből. Lehet ez egy érzés, egy eddig fontosnak tartott eszme vagy egy ember.

Tudom, hogy hülyeség, de ez a hülyeség annyiszor rátapintott dolgokra már mostanában. Itt a vége. Le kell zárnom a f.sságaimat, megkaptam az i-re a pontot. A nagyon régóta várt visszaigazolást. hogy tudjam biztosan, hogyan érez. Még mindig vannak bennem kérdések, nagyon is sok. De válaszokat is kaptam. Vannak olyan dolgok, amiket el kell engednem, és el kell fogadnom, hogy már nem létező probléma. Arra kell koncentrálnom, amim van. Már letettem a kesztyűt. Már sokszor nem tudtam harcoljak-e még. De most fel kell vennem újra. 

És türelmesnek kell lennem.

Ijesztően igaznak bizonyultak a megérzéseim, újra. Amiket elmondott nekem az elmúlt pár napban, azokat én leírtam a blogomba hónapokkal (3-4) ezelőtt!! Én nem tudom, hogy kellene most éreznem magam. Ilyen szinten belelátni valakibe, aki ennyire nem akarja h belé lássak. De én megtettem....ez most mi? Nem is ismerem, és mégis?

Amikor először éreztem rá valamire hasonló szinten, azt hittem véletlen...pedig véletlenek nincsenek. Amikor másodszor, akkor szintén nem gondoltam h működne. De amikor már sokadjára, akkor asszem saját magamtól kezdtem el félni...főleg mert vannak aggasztó dolgok is ezek között...

Give me strenght...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlelion.blog.hu/api/trackback/id/tr145380254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása