2014. május 12. 00:02 - Suricata

Frustration

Basztikuli én még mindig elcseszettül frusztálódom.

Már leírni sincsen kedvem ugyanazt sokadszor...legyek jó nő, csinos, szép, okos, teljesítsek 120%on a munkahelyemen, olyan feladatokat megoldva, amiket azért nem csináltam eddig sosem mert amúgy sem érdekelt, tanulni meg pláne nem ezt tanultam. Sőt. Persze közben tanuljak még, egyetem meg nyelvek, mert ugyebár sosem lehet tudni és meg kell tanulni a lábamon állni, meg az autó jelentette "luxust" fent kell tudjam tartani (höhöhöö röhejes, hogy az autó luxus számba megy, ja és persze túl kényelmes is vagyok ugyebár, úgyh pofa csukva legyen ám..). Szóval röviden tömören elment az egész hétvége, kaja persze nincs, a lakás takarításon nem értem végig, a saját dolgomra nem maradt időm, és ha kicsit frusztráltan érzem magam, hogy ehhez egyedül kevés vagyok, akkor természetesen én vagyok a legkibaszottabb hisztisebb liba a földön és már megint. 

Ahh. Magam alatt 2 centivel...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlelion.blog.hu/api/trackback/id/tr126153844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása