2012. október 01. 19:29 - Suricata

Vicc..

Emlékszik mindenki erre a sztorira?

Nos, érdekes az élet. Még mindig osztom, hogy VÉLETLENEK NINCSENEK, ugyanis tuti biztos, hogy tényleg nincsenek. Hozzátenném még azt, hogy ez a bevonzásos dolog tényleg működik. Mindig rájövök, hogy így van és minden alkalommal meglepődöm...átyáég mi van itt??

Kezdek félni a gondolataimtól....

Tegnap nagyon jól esett a beszélgetés a tengerentúlról, ideje volt már. Nagyon. Sok mindenen elgondolkoztatott újra, amin már el kellett gondolkoznom. Jól esett, hogy figyel rám, és hogy tényleg törődik velem. Ja, és nem utolsó sorban, mindig van közös cipőnk, amiben járunk. Ejj. Szóval köszönöm!

Más: Mélyen tisztelt C. mestertanár úrnál bejelentettem diplomázási szándékomat....nem, nem akarok öngyilkos lenni, de ez totálisan az :DDD ejjnyeee bejnyeeeee, telefonáltam, most már jó kedvem van. Igazából sokszor én vagyok a f.sz. És feleslegesen kombinálok...

Kérlek vigyázz, mire gondolsz. Ez nekem szólt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlelion.blog.hu/api/trackback/id/tr345007621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása