2012. október 06. 20:36 - Suricata

Kérdés..

Őszinte leszek, nagyon őszinte. 

Hihetetlen energikus vagyok napok óta....lehet csúnyán hangzik vagy bunkó vagyok, de komolyan foglalkoztat a kérdés, hogy mitől? Vagy attól, hogy minden nap szeretkezek, vagy attól, hogy 3 napja napi 5 km-t futok? Vagy együtt a kettő? Vagy boldogsághormon felszabadulás? Vagy az, hogy két hét alatt már hárman akartak lecsapni Don C kezéről? Vagy az, hogy megfordulnak utánam az emberek? Vagy az, hogy úgy érzem visszakaptam önmagam? Vagy a jó szex? Valaki, aki tudományosan tudja a választ, igazán segíthetne. Tudom, eget rengető problémák ezek. 

Én is szerettem volna írni egy hasonló bejegyezést, mint most D, mert megint egy cipő. Sajnos. De én nem tudok ennyire megnyílni erről. Számomra annyira kényes ez a dolog, hogy még magamnak sem merek dolgokat bevallani, nem hogy kimondani, vagy papírra vetni és másoknak hagyni, hogy olvassák. Próbálok elmenekülni a lelkiismeret furdalás elől, és nem hibáztatni sem magamat, sem mást, és megölelni amikor csak tudom a nagymamám, akit még meg tudok. Őt még nem késő. Legyen elég ennyi.

Ég, a gyertya ég...

Dork...köszönöm, és szeretlek! 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://littlelion.blog.hu/api/trackback/id/tr535007616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása